spegelrummet

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

I'm sorry, but it's summer vacation .. so we are not blogging!

Av Malin svenssoon - 23 juli 2011 15:18

förlåt, men det är sommarlov det menas att man ska vara me kompisar och så !
inte sitta på datan...

jag sitter här och saknar den bästavännen man kan ha men hon kommer inte hem från agu.. :(

jag har nästan varit över allt... <3

men nu ska ja packa igen ha det så bra puss §


 
s-holm ! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin svenssoon - 23 augusti 2011 20:22

tjah ! andra skoldagen var sådär.. fick första läxan idag (fysik).. glömde säga att vi hade fått en ny iklassen.. sen efter skolan var jag me alexxxandra idag igen.. vi baka kladdkaka.. hahah :)medans den var iungen så lekte vi me katterna , ena sl...

Av Malin svenssoon - 22 augusti 2011 21:15


min första skoldag var toppen träffa alla vänner och allt annat ! vi har fått en ny mentor eller ny och ny vi ska ha henne till våran gamla kommer tilbaka :) älskar vårat schema lite.. <3efter skolan så var jag me min älskling, det var mycke bätrr...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 18:08

1. Jag är på super humör.2. Jag har alltid velat kuna till grekland..3. Min största fobi är spindlar 4. Jag säger saker utan att tänka efter.. 5. Jag svär alldedes för mycket 6. jag saknar alexandra,7. Jag har ett brännmärke på magen 8. Ja...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 18:03

Hittills under 2011 har du: Druckit alkohol? - nej..Rökt? - JaSnusat? - usch nej . Varit full? – nej..Rökt vattenpipa? - nej ?Däckat? - haha, jaa...Blivit påkommen? - NejKysst en främling? - NeppFått ett sugmärke? - JaGjort ett sugmärke? - Ne...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 16:48

hej, mitt sommarlov har varit toppen !!   hoppas erat har varit det me ?! men det tror jag nog ;) jag har varit i kalmar, göteborg, gotland, o.s.v.har varit me massor av vänner från olika ställen.. denna vecka var jag hos mormor & morfar. vi hade jät...

Presentation

jag är en tjej på 14 åldren, som vill berätta hur mitt liv ser ut & hur mina dagar ser varje dag..
jag gillar att ta kort, vara me min fina vänner, festa, och lite mer..
kommer mer på in läggen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skriv va du vill här !


Skapa flashcards