spegelrummet

Alla inlägg under juni 2011

Av Malin svenssoon - 20 juni 2011 23:45

hejj, nu ska ja blogga som varnligt :)

men det blir ett kort in lägg nu! :(

idag var ja me becca och alice,  vi åkte och badade i råsvik.

vi hade glass krig så vi fick hoppa i och försöka t bort allt och allt gickbort nästan..

vi fick ducsha bort allt ! ;s

sen titta vi på film och lite på kvällen, den var ganska läskig ;s

men nu ska jag fixxa mej till imon , ska vara me becca igen då ! :)

har fått några nya kläder som jag ska ta kkort på så får ni ses på onsdag (YYY)


älskar er läsare !


här kommer en bild som jag tog igår ;

    


kommer fler så fort jag hinner .. (L)

Av Malin svenssoon - 18 juni 2011 19:31

ja, jag tänkte berätta lite om mej nu ....


jagh heter då Malin svenssoon, är 14 år..

jag gillar att vara me kompisar, bada, ta massa foton, shoppar as mkt.  m.m.

när jag inte har något att göra så går jag ut och gå, tar massa foton, lägger in alla foton på datan och lite...

jag är en kort tjej som är blod, smal, som gillar kläder, sminka sig, gå på fester & festevaler.. osv..

på den här bloggen, ska jag berätta om mitt liv & hur mitt liv ser ut på dagarna..

ni får se mina foton & film klipp & lite..

nu kan jag inte blogga mer, ska dra ut me några :)

jag kommer blogg som varnligt på måndag så ni vet :)


älskar min nya blogg & er blogg lärare (L)

Av Malin svenssoon - 16 juni 2011 17:19

välkommna till min nya blogg, det kommer vara engelska rubriker och lite :)

här på denna blogg så kommer jag berätta hur mitt liv och lite är...

hoppas ni får det bra ;pp

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

jag är en tjej på 14 åldren, som vill berätta hur mitt liv ser ut & hur mina dagar ser varje dag..
jag gillar att ta kort, vara me min fina vänner, festa, och lite mer..
kommer mer på in läggen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skriv va du vill här !


Ovido - Quiz & Flashcards