spegelrummet

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

I am honest! ;)

Av Malin svenssoon - 11 juli 2011 17:15

60 ärliga frågor om dig själv

1.vilket är ditt mellan namn ? maria.

2. vilken tid gick du upp i morse? runt 1.
3. är du i ett förhållande nu? nej.
4. om ja,hur länge har ni varit tillsammans? sa neej ?  
5. vem var du tillsammans med senast? aaron.
6. får man fråga varför det tog slut? nej?
7. tycker du om någon nu? ja.
8. vem vet mest om dig ? becca , tilda & alexandra.
9. vad gör du på fredagskvällarna? olicka saker..
10. bästa filmen du någonsin har sett?vet inte,

11. har du pussat motsattkön? ja.
12. har du någonsin varit full?nä, det tror jag inte.
13. har du testat droger? nej?
14. röker du? har gjort ;s
15. snusar du? nej.
16. saknar du någon just nu? ja.
17. hur mår du idag?dåligt.
18. hur många tabletter tar du dagligen?inga, huvudvärkstablett då det behövs.
19. vad gjorde du för exakt ett år sedan?hade sommarlov.
20. bästa minnet från sommaren?förra? hm, hamnfestivalen & latitud.

21. senaste landet du besökte bortsett från sverige? spanien
22. när var du där?
november, kommer dock inte ihåg datum.
23. är du rasist? nej.
24. har du helt svenskt ursprung? ja, det tror jag nog
25. om nej, vart kommer du ifrån?
.
26. föredrar du svenska eller utländska tjejer/killar? uhm, vilken fråga. kärleken har inga lagar, den slår till när man minst anar det. men skulle nog vilja säga svenska, eftersom de är mycket lättare att träffa, medans de utländska kan bo flera hundra mil bort.
27. ser du fram emot någonting just nu?latitud.
28. sköter du skolan? ja, tror dt..
29. vad hade du för betyg förra terminen? hade inte betyg, men hade bra omdöme.
30. vad är det bästa du fått på ett prov? vet inte ;s
31. vilket ämne var det i? vet inte sa ja !

32. har du fått ig på ett prov?haha ja, det tror jag.
33. har du spelat/spelar du i ett band? nej.
34. anser du dig vara intelligent?inte så fasligt.
35. vilken har vart den bästa tiden av ditt liv?sommaren 2010, än så länge.
37. har du mått jättedåligt psykiskt? ja.
39. har du haft sömnproblem? ja, har det än...
40. hur ofta gråter du? någon gång i bland, inte så ofta ..
41. vad gör du när du mår dåligt?sover, skriver eller något.
42. vart vänder du dig för att prata när du mår dåligt? bästa vänner.
43. vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej..
45. vilken skola?jag går i? rödsle

46. har du varit otrogen någon gång? nej.
47. har någon varit otrogen mot dig? nej.
48. är du stolt över dig själv? ja, ibland.
49. vad får du ofta komplimanger för?vet inte, utseendet kanske..
51. har du lätt att få folk att skratta? jodå.
52. cider eller öl?cider.
54. har du några talanger? jag kan vara mig själv.
55. vet du om någon är kär i dig?ja.
56. är du bra kompis med ditt/dina syskon?nja, ibland så.
58. vad står det i ditt senaste sms? kommer du till mig eller, vågar du inte ? vi ska inte göra något.. <3

59. hur lång är du? runt 152.
60. Har du svarat ärligt? ja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin svenssoon - 23 augusti 2011 20:22

tjah ! andra skoldagen var sådär.. fick första läxan idag (fysik).. glömde säga att vi hade fått en ny iklassen.. sen efter skolan var jag me alexxxandra idag igen.. vi baka kladdkaka.. hahah :)medans den var iungen så lekte vi me katterna , ena sl...

Av Malin svenssoon - 22 augusti 2011 21:15


min första skoldag var toppen träffa alla vänner och allt annat ! vi har fått en ny mentor eller ny och ny vi ska ha henne till våran gamla kommer tilbaka :) älskar vårat schema lite.. <3efter skolan så var jag me min älskling, det var mycke bätrr...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 18:08

1. Jag är på super humör.2. Jag har alltid velat kuna till grekland..3. Min största fobi är spindlar 4. Jag säger saker utan att tänka efter.. 5. Jag svär alldedes för mycket 6. jag saknar alexandra,7. Jag har ett brännmärke på magen 8. Ja...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 18:03

Hittills under 2011 har du: Druckit alkohol? - nej..Rökt? - JaSnusat? - usch nej . Varit full? – nej..Rökt vattenpipa? - nej ?Däckat? - haha, jaa...Blivit påkommen? - NejKysst en främling? - NeppFått ett sugmärke? - JaGjort ett sugmärke? - Ne...

Av Malin svenssoon - 20 augusti 2011 16:48

hej, mitt sommarlov har varit toppen !!   hoppas erat har varit det me ?! men det tror jag nog ;) jag har varit i kalmar, göteborg, gotland, o.s.v.har varit me massor av vänner från olika ställen.. denna vecka var jag hos mormor & morfar. vi hade jät...

Presentation

jag är en tjej på 14 åldren, som vill berätta hur mitt liv ser ut & hur mina dagar ser varje dag..
jag gillar att ta kort, vara me min fina vänner, festa, och lite mer..
kommer mer på in läggen :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skriv va du vill här !


Ovido - Quiz & Flashcards